Pagina's

zaterdag 25 juni 2011

Mosterdsoep met stempels en rub-ons

En weer een trouwLO, wederom Jillybean's Mustardsoup. Deze keer in combinatie met stempels en rub-ons. De grid-stempel heb ik vorige week tijdens de SNN-forumdag gekocht bij Creabest en de spetterstempel heb ik overgenomen van Charlotte. De oranje rub-on is een oudje van Creamotion.

De foto is genomen door Simon van der Woude tussen het fluitenkruid aan de stadsgracht van Dokkum, met op de achtergrond de prachtige grote bomen van het Oosterbolwerk.




Greetz!
Klaske

10 opmerkingen:

  1. Parchtige LO. En die foto is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooie lo klaske.
    Leuk he die spetter stempel, ik heb hem laatst ook gekocht.
    Groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Klaske, wat een prachtige lo!!!
    Ook al heb je alle lo's met hetzelfde papier, deze vind ik tot nu toe wel het mooiste!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer prachtig hoor!! Lekker doorgaan met deze combi van mosterdsoep en trouwfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie layout en wat een prachtige foto je hebt er weer wat moois van gemaakt

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi

    ja hij is mooooooiii ik hoop at je ook nog vele trouwfotolayouts maakt ik vind het prachtig.
    het is een heerlijk soepje

    gt Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi gemaakt deze LO en ook je andere creaties zijn geweldig. Ik ben volger van je geworden en zou het leuk vinden als je ook eens bij mij kwam kijken.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen