Pagina's

maandag 25 juli 2011

Blomkes

Het idee is al lang niet nieuw meer, maar na berichtjes op het SNN-forum (van onder meer Oeneke en Connie) en een pakketje met scrapgoodies dat ik van Boukje kreeg, ben ik gister lekker aan de slag gegaan met het maken van filterzakjes-bloemen. En dan krijg je uiteindelijk dit:


Men neme een Big Shot, wat stansjes, inkt, ouderwetse splitpennen en filterzakjes (die sinds de komst van de Senseo anders toch maar liggen te verstoffen in de kast):


Draai een slag in de rondte met de Big Shot en stans allemaal mooie vormpjes uit de filterzakjes:


Lekker knoeien met een blending tool en de nodige inktpads:


Lekker kleurig geheel wordt het zo:


Knoeien met water, blijft altijd leuk:


En proppen maar:


Eeeh, en dan zien je vingers er dus zo uit (was even vergeten dat ik ook nog op visite moest):


Efkes laten drogen (in dit geval in een vuurvast schaaltje op het pruttelende gaskacheltje):


Als de propjes droog zijn, moeten ze weer voorzichtig uit elkaar gepeuterd worden:


En dan heb je ineens heel veel blomkes. YAY YAY YAY:



Knoei-ze!
Greetz!
Klaske

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk! En inderdaad....het zal een een geknoei zijn, haha. Maar het resultaat is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi geworden! Leuk om elkaar te inspireren toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, bedankt voor je reactie op mijn blog. Ja hoor, ik voel me goed heb me eigenlijk altijd wel goed gevoeld. Alleen heel moe (maar dat gaat nu dus beter) en sinds vorige week extreem last van bandenpijn (vooral 's avonds). Maar ach...we weten waar het voor is he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi

    mens wat ben je weer druk geweest even niet geblogd en dan zie ik drie berichten van je. Allemaal leuk leuk leuk. Bloemen super.
    en je huis schiet al op.
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk leuk! Ook maar eens even aan de knoei van de week. Bedankt voor de uitleg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!! En die vieze handen nemen we dan gewoon voor lief toch?

    BeantwoordenVerwijderen