Pagina's

zaterdag 16 juli 2011

Het komt wel goed schatje...

Een LO om mezelf even weer wat op te "peppen". Het kopen/ laten bouwen van een huis, een huis in de verkoop, een bruiloft, enzovoort enzovoort enzovoort is best heftig zo nu en dan... Soms slaat mijn hoofd behoorlijk aan het malen en kan het vrij lastig zijn om de "relax-stand" te vinden. Gelukkig heb ik een man die me dan weer kan oppeppen met de slogan uit de Roosvicee-reclame:


Op de gele tag is hidden journaling gezet, een stukje tekst om mezelf er aan te herinneren dat ik moet proberen om niet te veel te piekeren, want het komt allemaal wel goed!


De bouw vordert inmiddels gestaag. De eerste verdiepingsvloer ligt. Komende week wordt de eerste verdieping opgemetseld, zodat de zoldervloer er nog voor de bouwvak op kan:


Greetz!
Klaske

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie layout
    Erg leuk papier heb je gebruikt mooie kleuren

    Fijn weekend Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke/mooie lay out heb je gemaakt.
    En wat leuk de titel, echt super!!.
    Ik vind de opbouw ook erg mooi, ga hem wel van je liften als je het goed vind.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In 1 woord geweldig. Zo iemand zou iedereen om zich heen moeten hebben die af en toe en deze reclame kreet roept. Mooie LO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige layout Klaske! Ik hoop dat je de rust en ontspanning daadwerkelijk een beetje terug kan vinden. Het is niet niks allemaal, inderdaad... Laat je niet gek maken (nog zo'n leuke slogan, dit keer van Big Brother-Ruud)!!!

    Liefs,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de lo is supermooi zeg! Mooie foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed om deze gevoelens ook even 'weg te scrappen'. En het resultaat is werkelijk prachtig geworden! Ik hoop echt dat het je heeft geholpen. Kan me je gevoel ook helemaal voorstellen. weet het nog goed van onze bruiloft en verhuizing. En nu zitten we midden in een verbouwing om het huis baby-proof te maken, dus daar komt ook veel bij kijken. Maar...ik krijg daardoor wel een hele nieuwe scrapkamer (samen delen met de hobby van Maarten overigens hoor, maar daar komen we helemaal uit). Hou vol meid en inderdaad: het komt allemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie LO, leuk om het zo te scrappen! Er gebeurt ook wel heel veel tegelijk!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een super LO met een tekst die heel veel goed maakt !!!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie LO,mooi papier heb je gebruikt. en hoop det het "therapeutisch" werkt !
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Natúúrlijk gaat het helemaal goed komen!! Je hebt in ieder geval een prachtige LO gemaakt om je er dagelijks aan te herinneren dat het ook echt wel goed komt allemaal. Mooie foto van je ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, deze lo is super zeg!! Zowel de opbouw, als het papier en de titel vind ik geweldig!
    Kan me voorstellen dat je even helemaal kapot bent met al die veranderingen!! Lekker blijven scrappen hoor, ben fan van je!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super Klaske! Ik vind hem erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pracht layout! En hij heeft zeker gelijk maar dat is soms moeilijk! Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi hoi

    Ik kan me heel erg goed voorstellen dat het je allemaal effies iets te veel wordt. Je hebt ook alles tegelijk maar gelukkig heb je een fijne kerel die je hier weer bij helpt.

    Je Lo is erg mooi ik scrap mezelf eigenlijk weinig moet ik denk ik toch wat vaker doen.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige layout en kan me voorstellen dat je hoofd dan soms wel eens even overloopt. Maar het zijn allemaal leuke dingen!! Het komt idd allemaal wel goed!

    Liefs Jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen