Pagina's

zondag 10 juli 2011

Soepie???

Vrijdag was ik bij Boukje al begonnen met deze LO (nou ja... ik had de buitenste rand gestempeld...). Vandaag, na heel veel geschuif heb ik hem afgemaakt:



Wederom met het supermooie Dutch Mustard Soup van Jillybean Soup, gecombineerd met Scenic Route, een oude rub-on van Creamotion en de superstempels van Paper Artsy.

Greetz!
Klaske

PS. Krijg je zo langzamerhand trek van al die mosterdsoep? Manlief heeft ook een heerlijke mosterdsoep op de kaart staan, dus als je in de buurt van Lauwersoog bent, stap gerust eens binnen ;-)

6 opmerkingen:

  1. Weer een hele mooie LO voor je album Klaske!! Mooie foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend mooi vind ik deze Lo.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige layout
    Het papier blijft mooi hoor en je maakt er super creaties mee dus vervelen doe je ons niet.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden, haha, 'k heb inderdaad alleen de gestempelde rand gezien. Past mooi bij die andere met gestempelde rand!
    'k Heb me ook laten inspireren door het kaartje wat ik van je kreeg, 'k zal 'm zo op mijn blog zetten.
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi

    nou die soep van jou geweldig !!!!
    Ik vind hem super mooi geworden en die rand is erg mooi gestempeld.

    Gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, soms moet je nou eenmaal veel blijven schuiven tot een LO helemaal naar je zin is. Kan gebeuren, toch? Maar ik vind je LO weer helemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen