Pagina's

vrijdag 8 juli 2011

Weer een kaartje

Vanmiddag heb ik samen met Wiebine en Annemarie gecropt bij Boukje thuis. Supergezellig! Ben niet echt productief geweest, maar heb tussen het beppen door toch nog een kaartje gemaakt:


Vervolgens ben ik via Oentsjerk teruggereden om te kijken hoever ze inmiddels zijn met de bouw. Woensdag is de vloer erop gekomen en gister zijn ze begonnen met de muren. En zo staat het er op dit moment bij:

Vanaf de straatkant gezien:


Van achter gezien:

Fijn weekend alvast!
Greetz!
Klaske

6 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig kaartje.
    Leuk om te zien hoe de bouw zo steeds een stukje verder komt, denk ik.
    En ja ik vind het kleuren met copics erg leuk, maar het is niet iets wat je ff doet.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi vrolijk kaartje!! En jullie huis wordt al echt een huis inmiddels,met die muren die al staan! Gaaf en spannend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vrolijke kaart.
    En wat gaat het snel met jullie huis en begint er al echt wat te lijken zo met de muren

    Fijn weekend Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hé Klaske, ik had de kaart natuurlijk al gezien, hij is hartstikke leuk zeg, en wat schiet jullie huis al lekker op,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kaart is mooi geworden, je had 'm ook zomaar klaar! Leuk om te zien hoe jullie huis groeit!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb even rondgeneusd op jouw blog en jij maakt leuke kaartje zeg! Zie dat jij net als ik gek ben op die vlinderstansen ;)!

    Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen