Pagina's

zaterdag 27 augustus 2011

52 weken - project van het SNN-forum

Op het Scrappen Noord Nederland - forum is Charlotte begonnen met het 52-weken project. 52 weken lang een label/ tag of iets anders kleins maken aan de hand van 52 persoonlijke vragen.

Als basis voor deze labels wil ik kledinglabels gebruiken die ik door de jaren heen verzameld heb. Sommige kledinglabels zijn zó mooi, zonde om weg te gooien:


Uiteindelijk zullen alle gemaakte labels met linten aan een ring komen te hangen.

Het "titelblad":

Week 1:

Week 1, de achterkant:

Greetz!
Klaske

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    er stond een fout in dus begin ik even overnieuw.
    Ik vind het een erg leuk idee met die labels, gisteren een winterjas en bij coolcat het een en ander voor william gekocht en die hebben ook leuke labels die heb ik ook bewaard voor mijn smashbook ik ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen deze is in ieder geval erg goed gelukt en jij hebt ook een mooi handschrift.

    gr en een fijn weekend

    Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk project zeg! Nog maar 51 te gaan! (-:

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb hier ook heel veel kledinglabels liggen, maar eigenlijk blijft het bij liggen!

    jou uitwerking is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. at een leuk initiatief zeg en wat heb jij er een onwijs leuke start mee gemaakt! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen