Pagina's

vrijdag 5 augustus 2011

Een LO'tje met Kaisercraft Love Notes

Een 12*12 LO gemaakt met de lijn Love Notes van Kaisercraft. Op de foto staan mijn vriendinnen die een zelfgemaakt gedicht voordragen tijdens onze bruiloft. Links van de foto staat de hele tekst die de dames hebben voorgedragen. Gaat onder meer over De Kast, Take That, volleybal, Cambuur, scrappen, fotocamera's, chefkok-zijn en de boot naar Ameland.



De vorm van de LO is trouwens afgeleid van de Creative Scrappers Sketch #167:


En het bewijs dat je geen hypermoderne supernieuwe apparatuur nodig hebt om te scrappen: Beppe's oude Singer uit 1973-1974 voldoet ook prima!


Fijn weekend!
Greetz!
Klaske

10 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs mooie en stijlvolle layout is dit! Leuke herinnering ook aan jullie trouwdag zo op deze manier. Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie strakke LO en zo blijft zo'n "stikje" ook mooi in beeld

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig!! Fries is niet mijn sterkste punt maar daarom blijft de layout helemaal mooi. En dit is toch super om over een aantal jaar (of heel wat jaartjes) terug te zien en te lezen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige layout
    En geweldig dat je op deze manier het stukje van je vriendinnen hebt verwerkt erg mooi gedaan

    Fijn weekend Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hij is echt super. Wat leuk dat je zo het hele "stikje" hebt verwerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gave Lo, leuke herinnering zo.
    Ik ga de sketch even opslaan vind hem erg leuk.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi

    Ja hij is weer erg goed gelukt zeg en wat een gave naaimachine heeft ook weer sentimentele waarde toch.Ik hou daar wel van.
    Ik gebruik de machine ook steeds vaker op mijn LO
    Ik heb hem nu mee naar zolder gehaald.
    Lieve groet

    thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super om dat gedicht op een lo te verwerken. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi

    Ja je hebt gelijk met de LO maar ik heb mijn goede fototoestel niet maar een oude met 6 mp dus dan kan je niet zoveel mee. Henk heeft het fototoestel mee!Maar de volgende fotos worden weer beter.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen