Pagina's

woensdag 31 augustus 2011

Jump for joy

En weer eens een trouwLO'tje. Deze keer geen Mustardsoup van Jillybean gebruikt, maar GenerationZ van Little Yellow Bicycle. Al een lijn van ruim een jaar oud, maar ik blijf hem zó gaaf vinden...

Ik heb de foto iets bewerkt in Photoshop, zodat hij wat een oud effect kreeg, een beetje Hipstamatic-achtig, naar de app voor de I-phone.


Er wordt ondertussen druk gemetseld rondom het huis. De planning is nog steeds dat het eind november van dit jaar opgeleverd kan worden. Dan een maandje voor de vloeren/ keuken/ behangwerk et cetera en dan is de planning dat we rond de kerst over kunnen.

De keuken is inmiddels uitgezocht, net zoals het sanitair, de betegeling et cetera. Nu nog goed nadenken over de vloeren. In juni heb ik een moodboard gemaakt, met daarin de sfeer en materialen van ons nieuwe huis. Dit mood-/magneetbord hangt nu in de keuken, zodat we regelmatig even kunnen kijken:


Greetz!
Klaske

11 opmerkingen:

  1. hoi hoi

    mooie lo en ik vind het juist leuk met wat ouder papier scrappen.

    en wat een keuken!!! ik ben jaloers hoor.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lootje en wat een creatief moodboard! :) Spannend hoor, alles nieuw uitzoeken voor je huis!!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke layout heb je weer gemaakt Klaske en dat moodboard vind ik helemaal super ! zo krijg je mooi een goed idee hoe je het wilt hebben. Lekker strak en fris !!
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave layout! En dat moodboard is ook echt geweldig. Dat is wel aan jou besteed om zoiets te maken. Begint lekker op te schieten allemaal. Spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke layout heb je gemaakt, zeker een gave lijn is dat.
    Wat leuk dat bord voor je nieuwe inrichting, ziet er gaaf uit.
    Groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een pracht lootje.

    De oplevering schiet al op lees ik wel. Spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw... eind november is al best snel!!! Mooie blauwe kleurtjes zie ik op je moodboard. Ik hou van blauw!!!

    En je layout: Prachtig!!!

    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende LO met een fantastische foto!! Enne, zie ik nu ook al "Mustard Soup" op je moodboard??;) Prachtige keuken hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waaa... ik loop gruwelijk achter op je blog... Foei.... Je trouwlo is weer super. Wat een gave foto!!! En je verhaal bij je lo over Engelsmansplaat... Heel herkenbaar. Jaaaaren terug gingen we met de examenklas wadlopen naar Engelsmansplaat. Zo gaaf om te doen!
    Enne... leuke kleurtjes voor je huis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige LO. Ik ben dol op spetters dus deze is helemaal aan mij besteed :-) En de foto is ook schitterend. Succes met de verbouwing.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, deze is weer supergaaf Klaske! Vind de foto ook geweldig!!
    De kleurtjes voor jullie huis zijn ook wel errug leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen