Pagina's

woensdag 21 september 2011

Een 8*8 LO en een drieling-geboortekaartje

Afgelopen zondag nog een trouwLO'tje gemaakt. Nu een "kleintje" op 8*8. Wederom Mustardsoup van Jillybean, Pebbles inc en Scenic Route door elkaar gebruikt.


Eind augustus hebben mijn nicht en haar man een drieling gekregen. Ze hadden al een jongetje in de kleuterleeftijd. Hiervoor heb ik een stempel van Eline gebruikt. In plaats van 1 baby in een wagentje heb ik er nog 2 achteraan gephotoshopt:


Tadaa: We hebben er ruim 4 maanden op moeten wachten, maar vanmiddag kon ik het dan eindelijk ophalen - Ons trouwalbum! Ik ben er echt superblij mee!!! 10 cm dik en boordevol prachtige foto's met passepartouts mét witte kern:



De foto's en het album zijn gemaakt door Simon van der Woude

Greetz!
Klaske

6 opmerkingen:

  1. hoi hoi

    wat heerlijk je album, lekker op je gemak alles nog eens weer beleven.
    Je LO en kaart natuurlijk zijn weer helemaal top.

    fijne avond
    Gr thamar
    ik heb je een tag gegeven kijk effies op mijn blog je hoeft natuurlijk niet mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat jullie trouwalbum er nu is. Leuk! Inmiddels zul je zelf ook al wel een prachtig scrapbook trouwalbum hebben met al die prachtige trouwLO-tjes.

    Pft, een drieling......wat een klus. Gaaf kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke layout heb je gemaakt. En een mooi geboortekaartje. Leuk gedaan met die wagentjes. En een prachtig trouwalbum. Ziet er heel chique uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergave dingen heb je toch weer gemaakt! En je foto album ziet er echt gaaf uit! Daar heb je zeker plezier van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een heerlijke layout Klaske ! hoe heb je die vlinder gemaakt ? een stans ? (neem je hem mee de 30e ?) en dat kaartje is ook erg leuk hoor,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig album Klaske! Je scrapwerk is weer prachtig (as usual ;)).

    Fijn weekend!!!

    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen