Pagina's

zaterdag 8 oktober 2011

labeltjes

Een beetje aan het stoeien geweest met distress-inkt. Voor de bloem heb ik gebruik gemaakt van een stans van Annemarie:


En het label voor week 7 van de 52 weken: wat staat er deze week op het programma?



Aan de buitenkant van het nieuwe huis zal niet gek meer veranderen. De hele straat staat op werkdagen vól met busjes: installateurs, stucadoors, timmermannen et cetera. Binnenkort kunnen ze beginnen met tegelen en het plaatsen van het sanitair. Hier een kleine selectie van de door ons uitgezochte spulletjes:


En zodra we de sleutels hebben gaan we eerst nog een week buffelen, ivm glasvliesbehang plakken, daarna kan de keuken geplaatst worden en wordt de vloer gelegd. De vloer wordt Ambiant Black (pvc), en de keuken antraciet met signaalblauw (RAL-letje 5005) en een noten-kleurig werkblad in combi met veel wit:


Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Je labels zien er weer heel mooi uit Klaske! Mooie bloem op de bovenste! En mooie spullies heb je uitgezocht voor het huis. Dat wordt genieten straks!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi mooi mooi het blijft een leuk idee.
    geweldig om alles uit te zoeken voor je huis.
    Dat wil ik ook nog wel eens.

    fijn weekend

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    Via het Sa-forum kom ik op jouw leuke blog terecht! Wat een leuke dingen staan erop zeg! Ik zie dat je druk zijn met een nieuw huis, super leuk zeg!! Vind je tag erg leuk!! Die daarom maak je elke week 1? Of bundel je die dan samen? Super leuk idee zeg! Ik ben gelijk volger van je geworden! Kom gezellig is naar mijn blog, ik geef een candy weg nog maar 25 volgers te gaan en hij gaat eruit! :-)
    Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen