Pagina's

maandag 10 oktober 2011

zoek de verschillen... ;-)

Wie wat bewaart, heeft naast een hoop rommel soms ook nog hele leuke dingen liggen. Ik was niet helemaal happy met het labeltje van afgelopen weekend. Tijdens wat omrommelen kwam ik ineens een tubetje glitterlijm van Kars tegen. Beetje roestbruinig van kleur. Daarmee heb ik de randjes van de bloemblaadjes nog iets bewerkt. Krijgt ie net iets meer pit van:


Mijn scrapmojo is een beetje foetsie. Ben meer met mijn hoofd bij 24-25 november (opleverdatum van het nieuwe huis). Gister heb ik enkele uitgestanste figuurtjes (met dank aan Annemarie) bewerkt met distressinkt en bovengenoemde glitterlijm. Vieze vingertjes, maar lekker veel leuke dingetjes gemaakt. Wellicht zullen ze wel voorbij komen op de labels van de 52weken challenge. Hieronder 2 figuurtjes. Je kunt het op de foto niet zien, maar ze zien er echt een beetje roestig uit. Voelde me net een beetje Timmeke Holtz, haha.


Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Wat geeft dat een mooi effect Klaske. Ben benieuwd naar je labels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja...wat een verbetering! Ik had al even niet meer geblogd, dus ik moest even een klein stukje terugscrollen op je blog, maar echt: geweldig zoals je label nu geworden is! Oplevering van jullie huis komt al lekker dichtbij. Nog eventjes geduld....succes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen