Pagina's

zondag 27 november 2011

Dagje croppen in Eext

Op het SNN-forum organiseerde Anneke weer de Kerstcrop in Eext. Deze valt midden in mijn "klusverlof", maar zo'n leuk uitje laat ik me niet ontzeggen. Met in totaal 20 dames hebben we een supergezellige en heel goed verzorgde dag gehad bij Anneke in haar prachtige workshopruimte. Als eerste ben ik aan de slag gegaan met de door Anneke verzorgde workshop, een doosje met waxinelichtjes:




En ook nog een paar snelle kaartjes gemaakt:






En nog een foto van de dag, met dank aan Cora:


Ondertussen zijn we al sinds afgelopen dinsdag erg druk in Oentsjerk aan het klussen:





Greetz!
Klaske

6 opmerkingen:

  1. Had het al in t echie gezien zaterdag; het ziet er allemaal prachtig uit! En even een dagje ontspannen met al dat klussen moet kunnen toch? Veel succes met de verhuizing straks:)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    gezellig hoor zo op de foto te zien.
    En ook lekker om effies eruit te gaan na al dat klussen.
    Alles is weer toppie

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartendoosje, mooi! En je kaartjes zijn erg stijlvol. En wat zie ik nu? Er staat zowaar een ECHT HUIS nu, gaaf! Het zal nog veel tijd en werk kosten, maar geniet er vooral van. Jullie maken er vast iets moois van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk deussie!! En die kaartjes zijn ook zooooo leuk!!

    Succes met het klussen! Ik mail je binnenkort snel weer hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, bedankt voor je reactie op mijn blog. Ja hoor, het gaat nog steeds goed met me. Laatje loodjes zijn natuurlijk pittig, maar ik mag niet klagen dus dat doe ik ook niet. het is hier nu elke dag spannend.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen