Pagina's

maandag 7 november 2011

labels...

Voor de oktoberuitdaging van het SNN-forum heb ik onderstaand projectje gemaakt: je moest 2 stukjes dessinpapier gebruiken, samen met inkt, cardstock en ijzerdraad. Met een "snufje van jezelf". In dit geval distress-embossingpoeder:


Afgelopen zaterdag ben ik met Lizzy naar de Kreadoe geweest. Smoordruk. Wellicht niet zo'n slim idee om op zaterdag te gaan, maar ik heb mijn verlofdagen over een aantal weken hard nodig ivm het klussen in het nieuwe huis. Op de beurs veel bekende gezichten, zoals het grootste deel van het DT van Scrapdelight, waaronder Johanna.

Dit zijn mijn aankopen van de Kreadoe:


Tijdens de beurs hebben we een workshopje gedaan bij Scrapbookzolder. Onder leiding van Anette heb ik in 45 minuten toch weer wat dingetjes bijgeleerd over labels maken en poetsen.


Vraag 10 van de 52-weken-challenge is "waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken?"...



Ik loop iets achter, week 11 volgt binnenkort...

Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje en label! En wat ook een leuke spulletjes gekocht op de KreaDoe! Ik vind dat stansje ook zo geweldig met dat uithangbordje, staat op mn nieuwe verlanglijstje. Tja, een mens moet toch wat te wensen overhouden he hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    Je label is weer helemaal top.
    Ik kon niet naar de krea doe jammer jammer
    maar jij hebt weer leuke spullen gekocht.

    ger Thamar

    BeantwoordenVerwijderen