Pagina's

donderdag 29 december 2011

Ingericht! + een kaartje

Het heeft even geduurd (heel veel behangplakken en sauzen, verkeerde kleur blauw geleverd op de keuken, verkeerde zijkanten van de keuken, verkeerde kleur vloer geleverd enzovoort), maar na ruim 5 weken klussen, verhuizen en schuiven met spullen kunnen we zeggen dat we toch min of meer klaar zijn:


En ondertussen heb ik zowaar ook nog gescrapt. Marlieke heeft bijna twee weken geleden een meisje gekregen, en daarvoor moest natuurlijk een kaartje gemaakt worden:


Greetz!
Klaske

4 opmerkingen:

  1. Wat zal het fijn zijn dat je nu op je gemak alles verder een plekje kunt geven en even niets meer 'moet' en dat de grote dingen nu klaar zijn.

    Gefeliciteerd en ik kom jullie nieuwe stulpje vast OOIT wel een keer bewonderen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw..dat ziet er strak uit, dat huis van jullie!Gewaagd, en bijzonder dat blauwe vlak.
    Erg leuke kaart trouwens..(zowel de verhuis als de geboortekaart..)
    groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi
    Ik sluit me helemaal aan bij Marian hier boven mij.
    Fijne jaarwisseling
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier en geluk in jullie nieuwe huis!! Mooi kaartje heb je gemaakt trouwens!
    De beste wensen voor 2012!

    BeantwoordenVerwijderen