Pagina's

zondag 25 december 2011

Verhuisd!

Nog even geen scraptijd voor mij... Sinds gister wonen wij in dit prachtige huis, in een dorpje halverwege Leeuwarden en Dokkum.


Alle spullen zijn inmiddels over, zelfs de kerstboom staat!. Nu is het nog een kwestie van de laatste dozen opruimen. Het scrapkamertje is bijna gereed. Alleen nog even de bureaus opruimen en dan is het helemaal scrap-proof! Hopelijk kan ik de komende week, in mijn vakantie, nog weer even lekker aan de knutsel...

Het andere huis in H. is inmiddels verkocht. Aanstaande vrijdag is de officiële overdracht van het oude huis. Vanaf dan zijn we weer gewoon eigenaren van 1 woning, in plaats van 2 woningen. Wij gaan in ieder geval heel erg genieten van ons nieuwe plekje!

Fijne kerstdagen!

Greetz!
Klaske

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jullie nog voor kerst konden over huizen. Wat moet dat heerlijk zijn!! Geniet ervan en nog fijne feestdagen.

    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    nou dat zijn hele bijzondere kerstdagen zo in jullie nieuwe huis.
    geniet!!!
    gr thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee, je zit er al in!!
    Gefeliciteerd joh, wat een kick moet dat zijn!
    Heel veel plezier in je spiksplinternieuw huisje en ik hoop dat jullie er heel gelukkig in worden!!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh heerlijk dat nu bijna alles op z'n plek staat! Zelfs je scrapkamer is al zo goed als klaar! (dat heeft wel prioriteit natuurlijk!!;) ) Ik hoop dat jullie heerlijk genoten hebben van jullie eerste kerst in het nieuwe huis en dat er nog maar vele mogen volgen:)Ik wens jullie een goede jaarwisseling en veel geluk&gezondheid in 2012!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen