Pagina's

vrijdag 27 januari 2012

Inspiratie

Een tijdje geleden kwam ik in een tijdschrift een artikel tegen over het nieuwste boek van Annemarie Postma. Voor mij was het meteen duidelijk: dit boek wíl ik hebben. Inmiddels heb ik het gelezen en staat het in mijn boekenkast. Het is opmerkelijk nuchter geschreven. Soms ook wel open deuren, maar zo goed om even bij jezelf, bij het nu stil te staan. Ik moet ook zeggen dat ik er rustiger door geworden ben, minder "ja maar wat nou als..." en ik zie ook minder apen en beren op de weg. Acceptatie als sleutelwoord... En da's best een fijn woord ;-)

Ik heb er dan ook maar een LO'tje over gemaakt deze week. De stansjes van de Hardware Findings van Tim H kreeg ik uit de stansjesswap van het Scrapotheek-forum. Inmiddels staat die Bigz Die dus heeeeeel hoog op mijn verlanglijstje, haha. Ik heb deze bewerkt met distress-inkt en vervolgens met Chrackle Accents. Dit een nachtje laten drogen en vervolgens met een witte Distress Stain eroverheen gepoetst om wat witte verf in de barstjes te krijgen. Het papier is een mengelmoes van Basic Grey, My Minds Eye en Echo Park Paper. De bloem is gemaakt met de Tattered Florals stans van Tim, en het takje is van Marianne Design.







Fijn weekend alvast!

Greetz!
Klaske

4 opmerkingen:

  1. Mooie lo
    Leuk dat je dit gescrapt hebt

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit! Ben erg benieuwd naar het boek. En voor jullie ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen