Pagina's

vrijdag 6 januari 2012

kaartjes

Lekker weer een beetje aan het freubelen geweest. Op het blog van Berdien Weideveld vond ik een heel gaaf label, dat zij weer had gemaakt naar aanleiding van de 12 Tags Of Christmas van Tim Holtz. Ik vind haar tag zó verschrikkelijk mooi, dat ik hem gewoon even gelift heb:


Op het SNN-forum waren diverse dames aan de slag gegaan met aluminiumtape. Vandaag ook maar een rolletje gehaald bij de Lidl, voor een spotprijsje, en ben ook wat gaan experimenteren met tape en bruine waterverf... Leuk om te doen, maar ik speel liever met mooie papiertjes denk ik:



Greetz!
Klaske

9 opmerkingen:

  1. Je kaartje is goed gelukt en je tag vind ik helemaal geweldig!!
    Fijn weekend,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je tag ook helemaal top.

    fijne weekend

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar je kaartje ziet er prachtig uit en je tag is ook bijzonder mooi Klaske.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je label is erg mooi! Ook je kaartje met tape is goed gelukt. Ik ga binnenkort ook maar eens oefenen met tape, eens kijken wat ik er van vind....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig label!! En die techniekjes met dan andere kaartje vind ik ook erg leuk!
    Fijn weekend,
    Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je label is prachtig en je kaart ziet er leuk uit
    Ik vind het geloof ik niks om te proberen werk ook liever met papiertjes

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Klaske, wat een superlabel! De andere kaart vind ik niet zo mooi, maar gelukkig dat smaken verschillen. Het is ook niet ech mijn ding denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk Klaske, vooral je label!!!
    jij hebt ook zo'n eigen stijl en nog een mooie ook!! Ik vind je aluminium kaart ook mooi, alleen ik ben ook meer van de papiertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi label, maar ook je aluminiumkaart is mooi met bruine verf, geeft weer heel ander effect!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen