Pagina's

zaterdag 7 januari 2012

kalender

Evenals voorgaande jaren wilde ik ook dit jaar een reclamekalender pimpen. Op het BSFF-forum werd echter een hele leuke workshop gegeven, voor een kalender met een bakje om meteen kaartjes in te bewaren. Daar ben ik vanmiddag lekker mee aan de slag geweest. Hij is echter totaal NIET geworden zoals het workshopvoorbeeld, laten we maar zeggen dat die gediend heeft ter inspiratie, haha. Mijn bureaukalender:




En de kalender "in actie", bovenop mijn distressinkt-kastje-wijnkistje:



Greetz!
Klaske

4 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kalender Klaske!! De kleuren zijn ook heel gaaf!! Leuk toch hoe iets zo'n inspiratie kan zijn en het toch iets heel anders word!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem echt super en super gaaf geworden Klaske!! Ben blij dat mijn shoppie je ter inspiratie heeft kunnen dienen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kalender super tof Klaske!!

    BeantwoordenVerwijderen