Pagina's

vrijdag 10 februari 2012

Fijn voorjaar - Gastendoek

Het woord beginnend met E is deze week minimaal een miljoen keer gevallen, files bij de Bonke, afgelopen week temperaturen gehad van -15 en ik ben bezig met voorjaarskaartjes... Raar maar waar... Ik heb me voor het BSFF-forum opgegeven voor de voorjaarskaartenswap en ben vorige week tijdens de crop bij Boukje maar vast begonnen. Vandaag heb ik alle kaartjes volgens dezelfde sketch afgemaakt:



Onderstaande LO heeft bijna bloed, zweet en tranen gekost. Heeft iets van 3 weken op het bureau gelegen, maar is uiteindelijk toch afgekomen:



In plaats van een gastenboek wilden wij voor onze trouwdag wat anders * wij zijn graag dwars * Wij hebben een foto op canvas laten printen en dat is nu ons gastendoek.

Greetz!
Klaske

5 opmerkingen:

  1. De kaartjes zijn helemaal leuk!! Het papier blijft ook geweldig. En wauw, jullie gastendoek heeft vast een mooie plek gekregen. Mooie layout erbij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vrolijke kaartjes

    En wat leuk een gastendoek veel leuker dan een standaard gastenboek

    Fijn weekend Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke voorjaarskaartjes!! Het gastenboek is erg leuk en origineel zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaarten zijn het geworden Klaske en een prachtig gastendoek...lekker dwars...
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi allemaal Klaske! Je kaarten vind ik lekker zomers en het gastendoek is super!

    BeantwoordenVerwijderen