Pagina's

vrijdag 2 maart 2012

12 tags of 2012 #2

Nummer 2 van de 12 tags of 2012 van Tim Holtz stond gister op het blog van Tim. Ik heb bij lange na niet alle materialen die hij in zijn tutorial gebruikt. Volgens mij kom ik niet verder dan de distress Aged Mahogany en de Glossy Accents, maar vooruit. Op zoek naar een andere achtergrondstempel, vlindertjes van Joy met distressembospoeder en perfect pearls bewerkt en de bloemetjes zijn gestansd met de Tattered Florals stans en metallic tape. En zo kwam ik toch best een heel eind ;-)


Fijn weekend!

Greetz!
Klaske

6 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk Klaske! heb ff gekeken bij Timmie en zag je als mijn buurvrouw staan..gezellie:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig label geworden, mooie warme kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en die bloemen met metallic tape is wel een goede vonst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele mooie tag
    leuk die bloemetjes van metallic tape

    BeantwoordenVerwijderen