Pagina's

maandag 9 april 2012

week 23 en tassie

Week #23: waar twijfel je over?
Deze week alleen de voorkant, de achterkant hou ik even voor mezelf...


Maaike laat op haar blog haar zelfgemaakte Emmaline tas zien. Gaaf!! Helemaal geinspireerd ben ik de zolder opgegaan, zoekend naar stofjes waarvan ik zeker wist dat ik ze nog moest hebben. Heb op internet wat rondgekeken en uiteindelijk zelf wat schetsend deze tas gemaakt. Het hang/sluitwerk en de binnenkant/ voering heb ik gebruikt van een oude tas. Dat scheelde weer werk, haha.


Greetz!
Klaske

4 opmerkingen:

  1. groot gelijk dat je nu eens niet een keer de achterant op je blog toont hoor. De vorkant ziet er in ieder geval erg artistique uit. Mooi!

    En je tas.....daar kun je zo mee de straat op hoor. Mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig Klaske!! Ik vind je labels altijd tof! En je tas is helemaal super!! En super knap dat je hem gewoon helemaal zelf ontworpen hebt! Ik voel een middagje samen tassen maken aankomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi label heb je weer gemaakt.
    En wat een prachtige tas heb je gemaakt zeg mooie kleuren knap gedaan

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je zo heerlijk aan het frobelen bent tussen alle bedrijven door!! Er staan zulke leuke dingen tussen!! Super!!

    BeantwoordenVerwijderen