Pagina's

zondag 6 mei 2012

dagje croppen in Eext

Ook dit jaar organiseerde Anneke weer de voorjaarscrop in Eext. Verdeeld over 2 dagen kwamen in totaal 40 dames bij haar scrappen en beppen. Ik ben vandaag geweest. Als eerste heb ik een kaartendoosje gemaakt. Weet nog niet of ik er kaarten in doe, of een nog te maken miniboekje.



Daarnaast heb ik nog een kaartje gemaakt:


Claudia van de Scrapbookzolder had heel veel spulletjes uit haar winkel meegenomen. In Anneke's bijkeuken stond alles heel mooi uitgestald. Natuurlijk heb ik ook even geshopt. De seasonal-spring-distress inkt had ik al bij haar in pre-order besteld.

Greetz!
Klaske

7 opmerkingen:

  1. Wat ben jij snel! Mooi tasje gemaakt, ook leuk met een ronde opening! En leuke spulletjes gekocht!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoezo snel??? Haha!

    Je tasje is super mooi! Moet die van mij ook nog even afmaken en plaatsen. Grappig, je hebt veel het zelfde als mij gekocht. Ik had ook het touw, crackle paint en de nieuwe Timmie kleuren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk doosje! Echt heel erg leuk!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een geslaagd dagje.
    Leuk dat doosje zeg.
    EW
    En ook nog geshopt altijd leuk.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi
    En wat een leuke aankopen

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouwe is leuk geworden Klaske! Lekker stoer. Super leuke afbeelding ook, dat zoenende stelletje. Zat die in een papierblok?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. helemaal super geworden en wat gezellig dat ze dat organiseren
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen