Pagina's

zondag 24 juni 2012

kaartjes en weeklabels

Afgelopen weken waren er weer 2 kleine vriendjes jarig:


en een kaart voor hubby's collega-kok die geopereerd moet worden aan spataderen


week #31:
Welke plek in Nederland zou je zeker aan een buitenlandse vriend laten zien?



week #32:
Huisdier(en)


En ik heb nog 3 Lo'tjes liggen, maar die kan ik pas na de 28e laten zien, wanneer alle uitwerkingen van de Scraploterij van de Scrapotheek bekend worden.

O, ja... ook zijn we nog steeds in/om het huis bezig. De voortuin is inmiddels klaar:


Hopelijk werkt het weer een beetje mee en kunnen we aanstaande vrijdag graszoden in de achtertuin leggen.

Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes! Wat een gave molen!! Ik heb er laatst 1 uitgesneden met de Silhouette maar deze is veeeeeel mooier.

    En wauw wat is jullie voortuin mooi geworden!!

    X Jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke verjaardagskaarten heb je gemaakt zeg, die met de molen is ook leuk en weer prachtige labels erbij zie ik wel,
    tuintje ziet er ook al goed uit, tijd voor een crop ??? (grapje hoor, doe maar rustig aan)
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dingen heb je weer gemaakt Klaske! Vooral die Hollandse kaart. Die labels vind ik ook superleuk elke keer. Ik ben er nooit mee begonnen helaas, ze liggen nog steeds keurig blanco in de kast. Misschien volgend jaar;)
    Hé de groetjes!
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen