Pagina's

woensdag 11 juli 2012

druk druk druk ;-)

Er is me de afgelopen tijd niet zoveel uit de handen gekomen qua scrapwerk. Ik heb nog wel wat kaartjes gemaakt, maar die zijn verstuurd zonder er foto's van te maken. Niet zo slim dus ;-)

In mei/juni had ik een cursus voor mijn werk + bijbehorend tentamen (waarvoor ik geslaagd ben!). Daarnaast zijn we nog druk in de tuin bezig geweest. Onkruid allemaal weghalen (stond een halve meter hoog...), hubby heeft alles geëgaliseerd en samen met zijn broer de tuin vol graszoden gelegd:


Ondertussen heb ik nog wel een heel fijn bestellinkje van Scrapbookzolder binnengekregen: de zomer distress van Timmeke, met ook nog een leuk kaartje en stansjes van Jacquelien:


Afgelopen weekend zijn we een weekendje naar Berg en Dal (bij Nijmegen) geweest, als soort van minivakantie voor deze zomer. Lekker een beetje hangen in het hotel, wandelen in de bossen en vaak uit eten...

Maandag zijn we naar het asiel in Leeuwarden geweest en daar hebben we twee poezebeestjes opgehaald. Ze zijn eind juni met hun moeder en nog enkele broertjes en zusjes door de dierenambulance bij het asiel gebracht. Inmiddels hebben bijna alle kittens van de moeder onderdak en kan het asiel proberen om ook de moeder te herplaatsen. We hopen in ieder geval dat Coen en Sander het bij ons fijn gaan vinden. Coen is al aardig op ontdekkingstocht, Sander vindt het allemaal nog heel spannend en slaapt nog heel veel, of hij zit rustig om zich heen te kijken. Ik heb er in ieder geval weer twee kleine scraponderwerpjes bij ;-)




Greetz!
Klaske

7 opmerkingen:

  1. Grasveldje ziet er prima uit Klaske, en sproeien hoef je (helaas) niet zoveel te doen lijkt me. Wat heb je twee schattige poezen opgehaald zeg, wie weet, doet dat het scrapperszin weer een beetje opladen. 'k Moet zeggen dat het bij mij er ook een beetje bij blijft hoor. Leuke aanwinsten heb je trouwens gekocht zeg, daar ligt het hem niet aan,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach je bent niet de enige die niet veel aan het scrappen is. Hier nog zo iemand ;-)
    Jullie grasveld ziet er geweldig uit! Heerlijk! Nu maar hopen op wat mooier weer zodat jullie ook echt lekker buiten kunnen zitten. En wat een lieve kittens hebben jullie. Heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt idd niet stilgezeten! Scappen komt vanzelf wel weer (moet toch haast wel met twee van die überschattige poezebeestjes :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Achhhhhhhhhh wat een schatjes, heel veel poezen plezier met ze.
    En wat is je tuin mooi en groot!!

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit zo met het gras in de tuin
    En wat een schatjes zeg de katjes
    Idd een erg leuk scraponderwerp

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi

    Jij hebt ook niet stil gezeten mooie creatie heb je weer gemaakt ben even terug gegaan naar mei tot nu. Heb dus weer veel gemist. Wat een span zeg Coen en Sander daar heb je je handen wel vol aan, toppertjes.Ze krijgen bij jullie vast een warm huis.Wij hadden twee weken geleden ook de dierenambulance op bezoek. Ik zat binnen in één keer een klap! Vloog er een papegaai tegen de ruit! Ik naar buiten en het beest leefde nog handdoek gepakt dat over het beest gelegd en bij de buren een grote kooi gehaald. De hele buurt op de koffie wachtend op de ambulance. Zit ik tegen de vogel te fluiten zegt hij "HALLO". Wij allemaal in een deuk van het lachen. Maar het is allemaal goed gekomen gelukkig. Beestje (nou ja tje)is weer bij zijn baasje.
    En om jullie mooie huis ziet het er ook geweldig uit.Nu nog maar wachten op het mooie weer kan je er ook nog heerlijk in gaan zitten en genieten.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooh, die poezebeestjes.... Lief lief lief! En die zullen wellicht straks ook lol hebben in jullie grote tuin. Enne... Ik heb je niet zien zwaaien hoor, toen je in Berg en Dal was... Hihi.... Dat is niet zo heel veel hier vandaan ;-)
    Dat scrappen komt wel weer een keer hoor. In de zomer is het volgens mij bij veel scrappers reces....

    BeantwoordenVerwijderen