vrijdag 3 augustus 2012

even geen scrap...

Het is weer tijd voor mijn jaarlijkse zomer-scrap-dip :-( Heb weinig zin om te scrappen momenteel, ook al heb ik twee ideale kleine scraponderwerpjes door de kamer en keuken racen ;-)

De 52-weken challenge ligt op dit moment eventjes stil. Ik ben nu bij tot en met week 33. Over een paar weekjes zal ik wel weer verder gaan. Een overzicht tot en met week 33 (als je op de foto klikt, wordt deze groter):



Coentje en Sandertje wonen inmiddels 3,5 week bij ons en zijn al behoorlijk gegroeid in deze korte tijd. Ze hebben verschrikkelijk veel energie, kunnen ongelooflijk met elkaar knokken, maar kunnen ook heel lief samen slapen ;-)


Sandertje

Coentje

Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi geheel zo allemaal bij elkaar! Knap hoor, hoe je het toch steeds bijgehouden hebt. Erg leuk! Die scrapdip....daar kom je vanzelf weer bovenop. Ik heb deze week juist heel veel gescrapt, haha. Ik wens je alvast een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen