Pagina's

donderdag 27 september 2012

Boefkes en Dag 1

Op het Scrapotheek Forum heb ik weer meegedaan met de zogenaamde scraploterij. Aan zelf te kiezen nummers waren uitdagingen verbonden.

Nummer 8 - maak onderstaande sketch:



Nummer 10 - gebruik rub-ons op je LO


Ik had eerst ook rub-ons op de grijze rand, maar vond dat bij nader inzien toch niet mooi. Dus de grijze rand heb ik er weer opnieuw achter gezet, nu zonder rub-ons. Alleen de namen Coen & Sander zijn nu met rub-ons gemaakt.

Greetz!
Klaske


9 opmerkingen:

  1. Mooie layouts, mooie verdeling en leuk formaat de tweede!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zow he, goed bezig geweest! Je hebt er weer twee mooie layouts van gemaakt, top!

    Groetjes Jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een gave sketch, geen gemakkelijke. Je hebt er een hele mooie layout mee gemaakt! Ik had ook al op je miniboekje willen reageren, maar op 1 of andere manier kan ik vanaf de Ipad geen reactie achterlaten op jouw blog. Maar nu dan alsnog: die mini is helemaal geweldig! Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee supermooie LOtjes Klaske! en wat een boefkes idd!! Die foto waar die ene kleine boef bovenop de plant ligt, geweldig ,haha! Ze houden je wel bezig;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke lootjes en wat een leuke foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi geworden Klaske, vooral de letters van de titel op de 1e is leuk zeg, mooi lettertype. Ik zou ook meedoen, maar heb het helaas niet op tijd gehaald, zelfs niet één af... ach.. volgende keer beter,
    groetjes en alvast een fijne vakantie,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi

    leuk geworden wat een schatten je heb geloof ik je handen er aan vol.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen