Pagina's

zondag 23 september 2012

Miniboekje Coen & Sander

Vorig weekend ben ik voor het eerst naar de Scrapdag in Noordwolde geweest. Deze wordt al 5 jaar georganiseerd door Connie en Titie, die ik ken van het SNN-forum.

Deze scrapdag wordt georganiseerd voor mensen in de regio Noordwolde, maar ook SNN-ers waren welkom. Erg leuk om Jacquelien, Brenda, Irma, Jeanette, Els, Oeneke, Connie en Titie van het forum weer even te zien en bij te kletsen!

(klikken op de foto's zorgt voor een vergroting)





Connie en Titie hadden een workshopje voor een flip-flap-miniboekje voorbereid. De materialen die we hiervoor konden gebruiken hadden zij uitgezocht bij P&P. Echt superleuk papier van Echo Park. Bovenstaand miniboekje is mijn uitwerking van deze gezellige dag, die helaas veeeeel te snel voorbij was.

Greetz!
Klaske


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk album is het geworden, mooi die grote foto's over de hele pagina!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend mooi album geworden en zulke schattige poesjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk album is dit geworden Klaske,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk geworden! En het was idd supergezellig! Zo'n dag gaat altijd veel te snel voorbij.

    Groetjes Jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk boekje! Ik vind de namen van de katten ook zo leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk! wat kun je er veel foto's in kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi

    Hij is super geworden. ik heb die van els ook al bewonderd. wat leuk is dat om zo bij elkaar te komen.Ik ken helaas niemand bij mij in de buurt die scrapt.
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja was supergezellig toen hè! Wat is jouw boekje ook prachtig geworden, lekker veel foto's erin verwerkt van de 2 bandieten ;)
    Hé de groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen