Pagina's

zaterdag 20 oktober 2012

Druk genoeg ;-)


Van scrappen komt op dit moment niet zo gek veel eigenlijk… een doorzetting van de zomerscrap-dip? Geen idee… De dagen en weekenden vliegen voorbij...

Zo hebben we pas in de laatste week van september/ eerste week oktober vakantie gehad. Dit kwam in verband met het werk beter uit. Tijdens die vakantie lekker veel gerelaxed én we zijn naar Love Scrapping in Heino geweest. Superwinkel! En wat is Guida, de eigenaresse een superlief mens! En natuurlijk moest er in Heino geshopt worden! Guida heeft veel Frans papier... en dat is mooi!! Ook heeft zij als enige in Nederland Kesi'Art stanzen. Niet goedkoop, maar zó mooi!




Als afsluiter van onze vakantie zijn we met de RIB Viking Discovery van Lauwersoog Waterevents gaan varen. Zeg maar gerust: racen over het Wad. Tijdens dat weekend stond er een windkracht 6, waardoor in het Westgat tussen Ameland en Schier golven van 2 meter hoog stonden.




Op onderstaande foto waren we al weer bijna terug in de haven van Lauwersoog (en vandaar aanzienlijk rustiger water), tot op het ondergoed nat, maar echt een topmiddag gehad. De middag met een lekkere maaltijd afgesloten, waar anders dan in Het Booze Wijf ;-)




Wil je een beeld hebben hoe dat er aan toe gaat op een RIB, check dan dit filmpje, dat tijdens een bedrijfsfeestje in dezelfde periode is gemaakt.

In september vond ik het toch echt hoog tijd worden om weer wat aan de conditie te gaan doen. Fietsen naar het werk doe ik alleen in de zomer, omdat ik geen 15 km in het donker wil fietsen. Dus, wat dan? Zweten in een hal staat me niet aan… Ik las al tijden het blog van Francine. Daar vertelt ze ook veel over hardlopen. En voorzichtig begon het te kriebelen… Zou dat ook wat voor mij zijn? Hubby wilde ook wel eens voorzichtig proberen… Evy op de MP3 speler gezet, paar fatsoenlijke loopschoenen gekocht en daar gingen we. Nu 8-9 ren-sessies verder moet ik zeggen dat ik het best leuk begin te vinden. Een overbelast enkel (want te overmoedig toen het heel goed ging) en een griepje later moet ik waarschijnlijk weer van 0 af aan beginnen, maar ik vind het nog steeds leuk om mezelf buiten af te matten…




Enneh, ziet ie er niet lekker uit? Gemaakt met behulp van het boek van Rudolph. Dus eerlijke spullen, geen smaakversterkers, geen kleurstoffen. Alles puur natuur! En lekker!!!




Daarnaast hebben we ook nog twee energievretertjes in huis. Coen en Sander zijn inmiddels ruim 5 maanden oud, kunnen heel goed zaken slopen, zijn heel aanhalig en bovendien zo nu en dan aartslui…






Genoeg leuke foto’s, genoeg leuke stanzen en genoeg mooi papier. Ook wel genoeg ideeën, maar nog niet de rust om er lekker een paar uurtjes voor te gaan zitten. Maar dat komt wel weer! Ik blijf wel steeds blogs lezen want daar haal ik zoveel inspiratie uit!



Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige blogspot met foto's van leuke activiteiten! Zelf doe ik ook aan hardlopen, maar zonder Evy. Je hebt gelijk hoor dat je ook andere dingen doet. Hier eigenlijk hetzelfde verhaal. En ik vind dat scrappen en bloggen geen verplichting moeten zijn / worden. Geniet van alle andere leuke dingen en we "zien" je wel weer! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt gaaf met zo'n boot! Leuk papier heb je gekocht!
    Ben benieuwd naar je werk ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je er weer effies bent. Toch heerlijk om met andere dingen bezig te zijn.
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen