Pagina's

vrijdag 16 november 2012

Drie kaartjes volgens hetzelfde principe

Mijn scrapmood is nog niet 100% terug, maar ik heb afgelopen week wel weer lekker kaartjes zitten maken. Alle drie volgens hetzelfde principe ;-). Het ideetje heb ik geleend van Nadine, volgens mij is zij ooit via via mijn blog gaan volgen en ben ik daardoor eens op haar blog terecht gekomen en màn, wat maakt zij leuke kaartjes!!

Als eerste een kaartje voor P's broertje, die op dit moment voor stage in het Mekka van de ICT-wereld is: Silicon Valley. Met opzet in geel-blauw. Kan ie er daar aan de andere kant van de grote plas weer even aan herinnerd worden waar ie eigenlijk vandaan komt ;-)


En alvast eentje voor de buren. Buuf's baby zat vanmiddag nog steeds lekker in mama's buik, vandaar ook dat het kaartje nog niet helemaal af is, zie ook de twee verschillende labeltjes linksonder. Zodra de kleine geboren is, komt het juiste labeltje nog linksonder op de cirkel.


En een verjaardagskaartje voor een 1-jarige.


Fijn weekend!

Greetz!
Klaske

6 opmerkingen:

  1. hoi hoi

    nou je hebt volgens mij aardig de smaak te pakken. ik vind het top kaartjes echt leuk geworden.
    fijn weekend

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaartjes Klaske, ik ben van plan morgen ook weer eens wat kaartjes te gaan maken, moet er toch weer eens van komen he,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi, geweldig mooie en leuke kaartjes zijn dit geworden! Bedankt ook voor je lieve reactie op mijn kaartje! Prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes, leuk die indeling!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hee klaske
    hoe zit het met de scrapmood?? is hij al terug.
    ik miste e met bloggen.
    nou groetjes

    BeantwoordenVerwijderen