Pagina's

donderdag 28 februari 2013

52 weken zijn AF!!!

Pffff, wat een monsterklus. 52 weken in anderhalf jaar... Een volgende keer denk ik wel eventjes heel goed na voordat ik aan zoiets begin ;-)

Week 48 tot en met week 52
Week 48:            Sieraden
Week 49:            Uit eten
Week 50:            Mijn duurste aankoop voor mezelf ooit
Week 51:            Leesvoer
Week 52:            Spelletjes



De hele bundel bij elkaar:




Kijk eens wat er in mijn zilverkleurige brievenbusje zat vanmiddag:


In Hardenberg kwam ik op een stand een hele leuke voorbeeldkaart met uiltjes tegen. Ik dacht dat het diecuts waren, maar het bleek een stempel/stans van Sizzix. Bij die bewuste stand waren ze uitverkocht/ niet meer geleverd door de leverancier. Op de beurs stond ook een kraam van Krea2Day. Die hadden de stans niet mee, maar de meneer adviseerde mij om hun bedrijf een e-mail te sturen, dan zou ie wel even kijken. De Sizzix stans bleek echter gewoon op hun website te staan! Ze hebben hem voor mij besteld en vandaag was hij al in het koude noorden. Superservice!

Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Veel werk of niet, het is wel heel gaaf hoor. Respect dat je de klus geklaard hebt :-)
    Ik vond het erg leuk om op deze manier een kijkje te mogen nemen in jouw leven, bezigheden, gedachten en interesse.
    Veel plezier met je uil, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super knap hoor!
    Je mag trots zijn op jezelf!

    en wat een leuke stans!

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi

    een hele klus ja zeg dat wel maar wel erg leuk geworden. knap gedaan,
    fijn weekend gr thamar

    BeantwoordenVerwijderen