Pagina's

zondag 24 februari 2013

Hardenberg

Gister ben ik voor het eerst samen met Elisabeth naar de beurs in Hardenberg geweest. Wat héérlijk ruim en rustig, als je dat vergelijkt met de massahysterie van de Kreadoe... Er waren genoeg mensen, dat wel, maar er was genoeg ruimte om rustig langs de kraampjes te lopen en spullen te bekijken.

Nu word ik wel steeds verwender als scrapper en heb ik weinig tot geen nieuwe dingen gezien. Een overvloed aan stansmallen en helaas niet zoveel 12*12 inch papier. Paperpads waren er wel weer in overvloede. Toch nog enkele leuke dingen kunnen scoren:


Het 12*12 inch papier en de Sizzix/Tim Holtz stans komen van Love Scrapping. De veel te leuke paperpads, twine en Tim Holtz lettertjes komen van de Scrapbookzolder. Ik ben vergeten waar ik het Joy stansje op de kop heb getikt... Rechts nog een hele voorraad basis cardstock.

Tijdens de beurs hebben we nog gezellig geluncht met Jacquelien, haar moeder en haar zusje. Erg gezellig!!

Deze week niet aan scrappen toegekomen. De voorkamer is inmiddels weer ingeruimd. Nu nog wat plinten in de keuken, dan kunnen ook daar de spullen weer op hun plek. Het is MOOI!!!


Nu wachten op de nieuwe meubels... De banken worden echt met de minuut minder :-(. We kunnen aftellen gelukkig...

Hieronder nog een foto van onze vriendjes die inmiddels 9,5 maand oud zijn. Echte huiskatten: zodra het ook maar enigszins waait, regent, sneeuwt of koud is dan lopen de heren een mini-rondje door de tuin, om linea recta weer de bijkeuken in te rennen en vervolgens weer een plaatsje te zoeken in de expeditkast of op de bankleuning...

Greetz!
Klaske

5 opmerkingen:

  1. Mooie spulletjes gevonden op de beurs! En jullie kamer lijkt ruim zo, mooi geworden!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was idd erg gezellig! Jammer dat we zover uit elkaar wonen!
    Je mooie spulletjes had ik al bewonderd ;-)
    Ohh en jullie kamer is echt super mooi zo, toppie!

    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi

    wat gezellig samen naar de beurs en lekker geslaagd.
    Jullie huisje is echt mooi geworden ik hoop dat jullie er veel plezier van zullen hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. veel plezier met al je mooie spulletjes!!! En ik vind jullie groene kleur erg mooi! Het lijkt erg gezellig. Ben benieuwd hoe jullie nieuwe meubels staks staan.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je woonkamer prachtig geworden! Erg mooie kleur op de muur.
    Mooie spulletjes heb je gekocht!!

    BeantwoordenVerwijderen