Pagina's

dinsdag 26 februari 2013

My love forever

Op het blog van Dutch Dares stond een leuke sketch als uitdaging:


De spulletjes die ik in Hardenberg gekocht heb, zijn meteen gebruikt: de valentijns-decorative strip van Tim Holtz en het Doodlebug Design paperpad. Echt supervrolijk papier. Ik heb er een 8*8 inch LO mee gemaakt:


De tekst op de LO is afkomstig van het liedje "Come see the end in me" van Elske DeWall. De tekst is lichtelijk aangepast, dat dan wel, aangezien Elske het in haar liedje heeft over een witte jurk ;-)

Greetz!
Klaske

9 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs mooie en romantische layout, Klaske. Helemaal TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie layout zeg. Leuk dat je mee doet met de Dutch Dares sketch challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de geweldige mooie bijdrage aan de sketch dare van deze maand Klaske! Wat een superlief papier en de de kleuren gaan zo goed bij de zwartwit foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi Klaske!! Ik vind je titel heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Zag je layout al op FB, maar echt super met die tekst!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi

    hij is leuk geworden hoor en je hebt meteen je hardenberg inkopen gebruikt hij is helemaal top.
    gr

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige lo? Super leuk dat je meedoet aan dd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een gave layout! Ik vind het een prachtige uitwerking van de sketch.
    ~Liefs Else-Marie~
    ps. je hebt er een volger bij;)

    BeantwoordenVerwijderen