Pagina's

zondag 17 maart 2013

clean & simple

Vanmiddag even een klein voorraadje kaartjes aangelegd. Eén moeder maakt er geen geheim van dat ze een jongetje verwacht, maar de andere moeder in spé houdt zich nog heel erg stil over het geslacht van haar kindje. Dus heb ik maar twee verschillende versies gemaakt...





Afgelopen weekend waren we een stormachtig weekend op Ameland. Waren we een paar dagen daarvoor nog heerlijk verwend met zonnig weer (zelfs nog buiten gezeten!) was het in het weekend van 9-11 maart bar en boos, sjaals, handschoenen en mutsen waren noodzakelijk op het strand. We zijn in ieder geval lekker uitgewaaid ;-)


Tijdens een relaxt weekendje heb ik lekker veel kunnen lezen. Het derde boek van vriendinnetje Anita was net daarvoor uitgekomen, dus die moest mee de boot op. Een superspannende thriller die zich afspeelt in het koude Alaska. Bestellen doe je hier:


Daarnaast heb ik IV van Arjen Lubach gelezen. Ik had nog nooit eerder werk van hem gelezen, ik kende hem van het tv programma "De slimste mens" en als Slimme Schemer (van de parodie op Stan van Eminem). Onlangs stond er een groot interview met hem in de LC, waardoor ik wel nieuwsgierig was geraakt naar zijn eerste thriller. Geloof me, hij is gaaf!!! Een soort Dan Brown in de polder... Van mij mag ie nog meer thrillers schrijven! Ik ga in ieder geval zijn andere boeken nog bestellen...

Greetz!
Klaske

5 opmerkingen:

  1. Heel erg mooie en stijlvolle kaartjes, lekker bezig geweest dus. Leuk dat je hier ook wat neerzet over boeken die je leest / gelezen hebt. Fijne zondag nog! Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaartjes! Lekker uitgewaaid op Ameland zo te zien! Heerlijk.
    Leuke boeken tips, ik houd ze even in gedachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. CUTE, vind dat beertje errug lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes Klaske! Dat beertje van me to you blijft uber cute!
    Heerlijk he, even wegkruipen in een goed boek. Als ik eenmaal aan het lezen ben vind ik het zo lastig om een boek weer weg te leggen. Ook last van?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi

    mooie kaartjes hoor echt weer toppertjes. heerlijk hoor even uitwaaien, lekker lezen mmmmm.
    das extra genieten.

    gr

    BeantwoordenVerwijderen