Pagina's

zondag 31 maart 2013

Koud op Ameland

Vorige week was ik bij De Duif in Leeuwarden. Mijn witte cardstock was bijna op. Daarbij wilde ik ook nog wat leuke stempeltjes, voor kinderkaartjes. Ik had gezien dat ze ook de stempels van DoCrafts hadden (Boofle en Forever Friends). Helaas gaat de winkel er niet op vooruit, niet qua gezelligheid en klantvriendelijkheid van het personeel en ook in de winkel is het een rommeltje... Maar goed, ik heb toch een paar leuke stempeltjes kunnen vinden. De overigen die ik zocht, zouden er volgens de site wel moeten zijn, maar kon ik niet vinden... Ik kwam daar ook een 6*6 paperpad van DoCrafts tegen, met de Forever Friends beertjes... Zó schattig, pastel én totaal niet des Klaskes haha... En toch maar meegenomen ;-). O,ja... het witte, zwarte en craft cardstock was er weer eens op :-(

Ik ben gister lekker met mijn nieuwe spulletjes aan de knutsel gegaan:

Maar weer eens een LO'tje van 12*12. De sketch vond ik op het blog van Thamar:


Het idee voor dit kaartje deed ik op bij Margot:



Nog een fijne Paasdagen!

Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. ik ben gister even bij de Duif geweest omdat ze Open Dagen hadden, maar ook ik was er zo weer uit, zelfs niets gekocht. Jammer.
    Maar wat een mooie layout heb je weer gemaakt Klaske en inderdaad niet helemaal jou kleuren, maar wel erg mooi gedaan. Ook het kaartje vind ik schattig,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je het eigenlijk niet naar je zin hebt gehad. Had een leuk uitje kunnen (moeten) zijn, toch? Desalniettemin: je hebt hier werkelijk een schitterende layout en kaart geplaatst! Heb je dat stiksel op je layout met de hand gedaan?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh leuk dat ik je heb geinspireerd met mijn kaartje! en je lo is ook weer erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen