Pagina's

zondag 26 mei 2013

Project van de Scrapdag in Noordwolde

Gister werd voor de 6e keer de Scrapdag in Noordwolde georganiseerd. In september ben ik er ook bijgeweest. Toen was het zó leuk en gezellig, dat ik me voor deze editie meteen weer heb aangemeld.
Deze keer hadden Connie en Titie een projectje bestaande uit een tasje en een miniboekje voor ons bedacht. We gingen aan de slag met papier van My Mind's Eye, dat in iedereen kreeg, samen met het tasje, cardstock en twine. Supergaaf!

De vorige editie had ik een miniboekje over Coen en Sander gemaakt, dat leek me nu ook wel leuk om weer te doen. Ik heb voor het miniboekje allemaal foto's genomen van de heren terwijl ze in en rondom doosjes spelen. In het boekje heb ik allemaal spreekwoorden en gezegden verwerkt die te maken hebben met katten.

(als je op de foto's klikt, worden ze groter)






Nog even een foto - geleend van Connie's blog - van scrappers in opperste concentratie. Naast veel scrappen hebben we ook heerlijk gebept, bijgepraat en gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar!


Greetz!
Klaske

9 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat ziet dit er mooi uit. Wat een werk zit daar in zeg. Erg leuk om spreekwoorden en gezegden erin te gebruiken. Goed werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Klaske! Coen en Sander zijn grote katten geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hij is echt prachtig geworden Klaske!! Leuk dat je er cat-related spreekwoorden en gezegdes in hebt verwerkt! Ik ben ook nog druk bezig om die van mij af te krijgen, duurt nog efkes schat ik zo in ;)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden, leuk die spreekwoorden erbij! Je hebt weer hard gewerkt, wat goed dat je alles al af hebt!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel mooi uit en wat leuk die gezegdes erbij.Vanmiddag kon ik heel even er aan werken maar zal hier nog wel even duren.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk boekje is het geworden Klaske en een mooi tasje erbij, ziet er gezellig uit,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oohhh Klaske wat is die van jou mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi boekje geworden Klaske. De mijne is bijna klaar.

    Groetjes Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi boekje geworden Klaske, de mijne is ook bijna klaar.

    Groetjes Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen