Pagina's

maandag 3 juni 2013

CAS-kaartje en nieuwe spullies

Onderstaand een CAS-kaartje, beetje gelift van het kaartje dat ik laatst voor de Crazy for Cas uitdaging maakte:


Nieuwe spullies in huize VdB: Revlie was voor mij altijd al de Queen of Clean & Simple als het op scrappen aankomt, zij is samen met Cathy Zielske wel een voorbeeld op scrapgebied. Tegenwoordig doet Revlie heel veel aan mixed media. Om te doen, is niets voor mij (hou niet zo van vieze vingers, haha), maar haar werkstukken en filmpjes zijn ubergaaf. Van haar werkstukken heeft ze nu ook een eigen lijn uitgebracht met art-journal schriften, kaartjes, fotoprints et cetera. Wil je meer zien, ga dan vooral eens naar haar site www.revlie.nl en breng een bezoekje aan haar shop! Onderstaand pakketje zat vandaag in mijn zilverkleurige brievenbusje. Mijn eerste bestelling, maar waarschijnlijk niet de laatste ;-)


Greetz!
Klaske

4 opmerkingen:

  1. Een bijzonder leuk en lief kaartje om iemand geluk te wensen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Klaske!! Die spulletjes van Revlie zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hiii! Leuke kaart en de kaarten van Revlie zijn ook super stoer!

    Xx Jacquelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey Klaske! Wat een lieve woorden, thanks!!!

    BeantwoordenVerwijderen