Pagina's

zaterdag 29 juni 2013

De tijd heeft stilgestaan

Afgelopen zondagavond zijn we teruggekomen van een weekje Eifel. Toen ik daarna thuis op het blog van Dutch Dares keek, zag ik dat ik uitgenodigd was om in de maand juli guestdesigner te zijn. YAY!! Ik heb inmiddels de eerste opdracht ingeleverd, hou dus de komende tijd het Dutch Dares blog in de gaten. De tweede opdracht heb ik ook al liggen, deze zal ergens eind juli op het blog komen.

Voor die juli-uitdaging wilde ik wat foto's printen, alleen besloot mijn printer om alles in een roze-groene waas af te gaan drukken.... Grrrrr, vraag niet hoe het kan, het leek alsof Doe Maar uit de jaren 80 was teruggekomen, haha. Uiteindelijk via een omweg toch goede foto's kunnen printen voor de juli-uitdaging en bij wijze van experiment meteen maar op de roze-groene manier door gaan printen om fotootjes te hebben voor Sketch #63 van het DD-blog.  Dit is de LO geworden:



Ik heb voor deze LO alleen dessinpapier (Basic Grey) als achtergrond en voor de rest washi-tapejes, foam, witte pen, een groene Perlenpen en de naaimachine gebruikt...

Over naaimachine gesproken, onlangs heb ik via het blog van de dames van GoGini (van die supergave totes) de werkbeschrijving van de minitote besteld. Inmiddels is mijn tote al behoorlijk vergevorderd, alleen nog 4 afwerkbiesjes op de zijnaden. En ik wil kijken of ik op een of andere manier nog een leuke vlakverdeling in de binnentas kan maken. Binnenkort meer op mijn blog ;-)

Greetz!
Klaske

7 opmerkingen:

  1. Leuk effect met de foto's en leuk de tape en de verschillende lettertypes! Succes met je gastdesignerschap, leuk!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf al die foto's en de washi-tapejes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Klaske wat een pracht lootje heb je van deze sketch gemaakt. De titel vind ik een leuk speels effect geven bij de toch wat strakke sketch. Mooie omgeving is het daar.
    Gefeliciteerd met je gastdesigner bij Duch Dares blog, want dat is enorm leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte met je plekje als Gast DT-er bij Dutch Dares!! Gaaf joh! Gefeliciteerd! en voor ik het vergeet: je LO hierboven is ook weer prachtig geworden. Fijne zondag verder,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi

    Ja ik zag het al bij Dutch Dares staan, gaaf hoor gefeliciteerd
    Ik heb nu ook een keertje meegedaan.
    Ik ben heel benieuwd wat je allemaal voor moois aan het maken ben met de naaimachine.
    fijne avond

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie uitwerking van de schets, mooie foto's en leuk met de tape'jes.....en morgen is jou layout als gastdesigner op het blog te bewonderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig dat je met ons een maandje wil meedraaien met de Dares van juli. Wat een leuke layout is dit geworden. Ik vind de foto's juist super zo. Passen mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen