Pagina's

zaterdag 8 juni 2013

Degelijk

Dare #103 van het Dutch Dares Blog is een hele leuke: Op de fiets. Daar kon ik wel wat mee... Vorig jaar zijn we een weekje op vakantie naar Twente geweest. We hadden bedacht dat het misschien wel lekker was om daar wat te gaan fietsen. Mijn vader bood aan dat we zijn auto wel mochten lenen (onze eigen Polo en Up! hebben geen trekhaak), zodat we onze eigen fietsen mee konden nemen.

Dus daar gingen we, op een vrijdagochtend in september: oerdegelijk de fietsjes achterop de véél te grote auto, een weekje op vakantie... Een heerlijk weekje weggeweest ;-)

Het achtergrondvel is een oudje van Jillybean Soup, het dessinpapier komt uit het paperpad Boys Only van Doodlebug Design.


Greetz!
Klaske

8 opmerkingen:

  1. Leuke LO Klaske!! Ik vind de details in de hoeken erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk lootje Klaske en grappig met die metaalringen erop. En erg lief van je papa dat je zijn auto mee mocht.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, hij is echt superleuk geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een erg mooie layout is het weer geworden Klaske, mooie indeling,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja leuk! ik hou van degelijk! hele gave lo Klaske!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja leuk! ik hou van degelijk! hele gave lo Klaske!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, leuk! Helemaal niks mis mee: degelijk fietsen in Twente ;-). Superleuk dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke lo! Leuk dat je meedoet met dd!

    BeantwoordenVerwijderen