Pagina's

zondag 30 juni 2013

Mini scraptote gemaakt

In mijn vorige blogpost vertelde ik al dat ik bezig was met een mini-scraptote volgens de beschrijving van GoGini. Inmiddels is hij af!!

Ondanks de waarschuwing in de beschrijving had ik voor de biasbandjes toch een vrij dikke stof genomen. Voor de horizontale banden was dat geen probleem, het probleem ontstond bij de laatste 4 verticale bandjes. Daar moest handwerk aan te pas komen (en Tacky Glue, haha).




Naast de scraptote heb ik ook een rol gemaakt waar pennen/ potloden/ messen et cetera in kunnen, plus een band die met klittenband vast zit, zodat ik deze om het handvat kan vastmaken. Hieraan zitten rolletjes washi-tape.

Wil je meer leuke totes zien of wil je nu ook zo'n leuke tote maken? Ga dan naar het blog van Gogini. De werkbeschrijving kun je bestellen door de dames een mailtje te sturen. Ik heb in ieder geval superveel plezier aan het maken gehad!

Greetz!
Klaske

6 opmerkingen:

  1. Wow Klaske dit is een super leuke scraptas en knap gemaakt. Handig die rol erbij voor de messen en pennen en de band voor washi tape lijkt me ook handig. Heerlijke frisse kleurtjes en met deze tas heb je vast heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Klaske

    wat is hij leuk geworden he!! Fijn om te horen dat jij het ook zo leuk vond om de Mini tote te maken. je hebt echt een leuk set gemaakt waar je trots op mag zijn wij vinden hem geweldig! Heel veel scrap plezier er mee.

    Groetjes Gonnie en Gini

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, jou tote is inderdaad ook erg mooi geworden en wat een mooie paarse kleur. Knap gedaan!

    Groetjes Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw jou mini tote is erg mooi geworden. Wat een prachtige paarse kleur heb je gebruikt. Knap gedaan!

    Groetjes Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zowwww! Dat ziet er super uit!! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi hoi

    Ik had het al op FB gezet maar ik vind hem echt super geworden. wat een werk.veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen