Pagina's

donderdag 20 juni 2013

uiltjes van Eline en een naamloze kat

Sinds kort zijn er weer nieuwe véél te leuke Eline's Owls te koop. De eerste reeks was van afgelopen winter, maar heb ik toch laten liggen omdat ik niet zoveel met kerstspulletjes heb. De Summer-reeks is echter veel te leuk en voor vele gelegenheden toepasbaar. Eline's Owl2 is met me mee naar huis gekomen. In die set een klein uiltje en een gezellig uilenpaartje.

Hieronder enkele snelle kaartjes gemaakt met wat tape, stempeltjes, bakerstwine en gekleurd met distress inkt:




Het kattenstempeltje vond ik tijdens het Boekenfestijn in Leeuwarden. Daar komen ook de tape vandaan die op de kaartjes gebruikt is.




 Greetz!
Klaske

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaarten heb je gemaakt en zo lief die uiltjes en de poesjes en ook de tape is natuurlijk heel leuk hierbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf! de uiltjes zijn natuurlijk erg leuk, maar die kat steelt de show voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke frisse kaartjes heb je gemaakt Klaske, die kattenstempel is ook erg leuk zeg,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi

    wat heb je weer mooie kaartjes gemaakt zag op FB al dat je druk aan het verven was. heerlijk. heb je je naaimachine weer compleet? hihi .
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoihoi

    zag ik jou gisteren bij dutch dare staan?? zo ja wat leuk. Ik ben gisteren even naar de Hema geweest heel veel leuke dingen om mee te scrappen paperclips met nummers en veel washi tape en veel leuke stempels. echt even gaan kijken .
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen