Pagina's

woensdag 4 december 2013

5 kaarten uit 1 paperpad

Er is al een tijd niets uit mijn handen gekomen qua scrappen. Een paar weken geleden begon het toch wel erg te kriebelen. Genoeg leuke foto's... Zo onder andere van een feestje in Leeuwarden van 3 op 4 mei jl. en het vervolg op de maandag 6 mei... Of zwart-wit "foto's" van VdB-junior, genomen in september en begin november... Maar toch wist ik even niet goed hoe ik eigenlijk weer moest starten met scrappen... Op een gegeven moment leken de puzzelstukjes toch ineen te gaan vallen: ik kreeg een mail van Claudia van Scrapbookzolder met de vraag of ik naar aanleiding van nieuwe artikelen uit haar webshop wat voorbeelden wilde maken.

Eind vorige week ontving ik een leuk pakketje, en vanaf vrijdag ben ik weer even lekker losgegaan:












 Het hele rijtje even bij elkaar:


De paperpad van Studiolight is nog láng niet op, dus er komt nog meer ;-)

Greetz!
Klaske

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie serie heb je gemaakt en wat leuk dat je voorbeelden mocht maken!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is idd een erg mooie serie Klaske! En wat super dat je voorbeelden mocht maken! Lekker dat je je scrapmojo weer terughebt:) Geniet er van!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht kaartjes heb je gemaakt en wat leuk dat je deze voorbeelden voor Claudia hebt gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi

    Nou je hebt het virus te pakken hoor. heerlijk. wat een mooie kaarten heb je gemaakt zeg. en leuke voorbeelden natuurlijk super. Ik hoop dat alles goed gaat bij jullie.

    groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen