Pagina's

woensdag 18 december 2013

Kaartenbox

Afgelopen weekend vond weer de jaarlijkse Kerstcrop in het atelier van Anneke in Eext plaats. Het was weer supergezellig en goed verzorgd. Anneke had voor ons een hele leuke workshop bedacht: het maken van een kaartenbox. Anneke haar origineel had de "lades" aan de voorkant zitten, ik heb de box een kwartslag gedraaid, zodat de "lades" eigenlijk verticaal staan... Beetje zelfbescherming, omdat ik anders weet dat wanneer ik de kaartenbox optil, de hele boel eruit schuift.

Daarnaast heb ik ook alle "lades" aan elkaar vastgezet en iets laten verspringen, zodat er een klein hoogteverschil gecreƫerd wordt.

De kaartenbox gevuld met de nog liggende voorraad kaartjes:



De kaartenbox nogmaals, maar dan zonder de kaartjes, nu zie je de verschillende "tabbladen" en "lades" beter:





Het gebruikte materiaal is verkrijgbaar bij Scrapbookzolder:

de basis is van Craft Cardstock

Daarnaast had Claudia van Scrapbookzolder een deel van haar winkeltje mee en heb ik nog even lekker ingeslagen:
Alle spulletjes op bovenstaande foto vind je natuurlijk in de webshop

Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Schitterend mooi Klaske wat heb je dit prachtig gemaakt en zeker heel handig om de box op deze manier te maken. Leuke spulletjes heb je ook gekocht.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi
    wat heb je een mooie kaartenbak gemaakt echt helemaal top. wat ben je weer heerlijk bezig meid. Ik hoop dat alles goed met je gaat.
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen