Pagina's

zaterdag 18 januari 2014

Productie draaien ;-)

Echt een ouderwets gevalletje "productie draaien". Er moesten namelijk nogal wat geboortekaartjes gemaakt worden: Voor de 8 dames die samen met mij de zwangerschapsCurZus volgen, voor de CurZusleidster van diezelfde CurZus die ook zwanger is, voor mijn collega en ook nog voor 2 vroegere collegaatjes die óók in blijde verwachting zijn...

Op zich is het recept niet zo moeilijk... snaai wat afbeeldingen van Me to You beertjes van het www en print ze uit, kleur ze enigszins op met een aquarelpotloodje, maak een tekststrookje met een leuk tekststempeltje, haal je voorraad Nestabilities eens onder het stof vandaan, maak gebruik van foamblokjes en een afrondponsje... En klaar is Klaske in dit geval...






Inmiddels is al één van de dames van de ZwangerschapsCurZus bevallen, dus er kan één kaartje op de post. De andere kaartjes moeten als alles goed gaat minimaal nog een weekje of 6 blijven liggen...

Greetz!
Klaske

11 opmerkingen:

  1. Hallo Klaske,

    Uit deze post begrijp ik dat je zwanger bent, dat wist ik niet. Wat leuk! Leuke kaartjes ook en inderdaad, zo moeilijk hoeft het niet te zijn om iets leuks te maken. Succes met de laatste loodjes,

    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hohoho.... wacht effe..... Ik heb iets gemist ergens....
    Begrijp ik het nou goed dat je zwanger bent???? Wauw.... superleuk Klaske!!! Gefeliciteerd.... Alsnog... met je zwangerschap.... hihi....
    Enne... leuke productie heb je gedraaid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh gelukkig ben ik niet de enige die dacht dat ze iets gemist had, haha. Vertel het ons...begrijpen wij je berichtje goed en ben je gewoon al bijna aan het einde van je zwangerschap?!
    Hoe dan ook....je kaartjesproductie is erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend wat een pracht kaartjes heb je gemaakt en wat een variatie. Leuk ook al die verschillende kleuren. En nu maar wachten he. Spannend hoor.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten hoor Klaske!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat zijn hele leuke kaartjes. Veel succes met de laatste loodjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi hoi

    dat is zeker productie draaien. haha. ze zien er top uit. echte baby kleurtjes.
    ik hoop dat het allemaal goed met je gaat en je lekker ervan kan genieten.
    liefs Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hoi

    dat is zeker productie draaien. haha. ze zien er top uit. echte baby kleurtjes.
    ik hoop dat het allemaal goed met je gaat en je lekker ervan kan genieten.
    liefs Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo, wat veel zeg, maar allemaal erg leuk geworden,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Babyboom bij jou in de buurt hoor ik wel! Wat tof dat je voor iedereen een zelfgemaakt kaartje maakt, ze zijn enorm schattig!

    BeantwoordenVerwijderen