Pagina's

zondag 25 mei 2014

Labeltjes

Gister voor het eerst sinds tijden de tafel weer eens gevuld met scrapspulletjes... Om te beginnen maar eens ouderwets gaan liften/ namaken, om weer even in de stemming te komen. Ik had bij Margriet op haar blog hele gave labels gezien. Deze zijn gemaakt van Stampin'Up spullen, maar aangezien ik die niet heb, heb ik mijn eigen verzameling er maar eens op losgelaten... Ik vind ze erg gaaf geworden!!

Zie hier de labeltjes... en Coen ;-)


Daarna nog twee gave kaartjes én een LO gemaakt. Deze kan ik pas over een weekje laten zien, ze zijn voor de mei-uitdaging van het SNN-forum.

Greetz
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Je labels zijn prachtig geworden KLaske!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf hoor! En je kat is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke labeltjes Klaske en wat heerlijk dat je weer even aan het scrappen bent gegaan.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen