Pagina's

woensdag 4 juni 2014

Zonder designpapier

In mijn vorige blogpost had ik het al over de mei-uitdaging van het SNN-forum. Deze keer was de uitdaging om een project te maken zónder designpapier. Hieronder de twee projectjes die ik heb gemaakt.

Ik heb cardstock, stempels, stanzen, washitape, perlenpen en bakerstwine gebruikt.


De sterren op de LO hieronder lijken van dessinpapier, maar de grijze achtergrond met witte stipjes is toch echt gemaakt met een stempel... Eerst heb ik uit papier een ster gestanst. Vervolgens heb ik de ster zelf aan de kant gelegd, maar het papier waar nu een ster uit mist, gebruikt als malletje. Vervolgens een nieuw stukje papier eronder en dan op het malletje stempelen... Is een beetje een werkje, maar dan kun je later wel mooi om het sterretje heen knippen, zoals rechts op de LO.

Hieronder mijn buik toen ik hoogzwanger was... Ik dacht toen dat ik er bijna was, maar moest na het maken van deze foto nog bijna twee weken geduld hebben... De LO is gemaakt met cardstock, stempels, washitape, perlenpen, letterstickers en chipboardletters.

Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Ik vind je kaart erg leuk maar jou lo vind ik geweldig leuk. De foto is super. Erg leuke kleurtjes zo samen.
    Groetjes thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die buikfoto!!! Prachtige LO. Een zeer bijzondere herinnering voor later. En je kaartje is ook mooi.
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei super! Die buikfoto vind ik ook gaaf, super voor later!

    BeantwoordenVerwijderen