Pagina's

woensdag 11 juni 2014

Trekkertjes

Even een snel kaartje tussendoor voor zwagerlief:


Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de uitdaging op Crazy for CAS en van het Stampin your Way Challenge Blog.

Vorige week ben ik voor het eerst bij een Stampin'Up workshop van Jane geweest. Het was echt superleuk om te doen. Collega-scrappers Tynke, Wiebine, Boukje en Annemarie deden ook mee. Zij hebben allemaal al een aardige SU-verzameling. Erg gaaf om al die mooie spulletjes te zien. Inmiddels heb ik mijn eerste stempels en inkt ook besteld. Ik hoop dat ze snel binnenkomen ;-)

Greetz!
Klaske

13 opmerkingen:

  1. mooie kaart.
    En wat zijn de spullen van SU leuk he?

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart. Heel mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij CFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi kaartje!! Schattig die trekkertjes!
    Alles goed met jou en de kleine man? Lekker veel wandelen met dit mooie weer denk ik :)
    Geniet ervan!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie uitwerking van onze sketch! Bedankt voor je inzending bij Crazy for CAS

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt met mijn sketch! Kijk op mijn blog voor een extra wedstrijdje rondom deze sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi
    Leuke kaart heb je weer gemaakt.
    SU helemaal leuk. Ik koop ook regelmatig wat 10 min op de fiets en ik ben bij gerjon. Helemaal FOUT is dat voor de knip bedoel ik. Hihi. Maar erggggg leuk.
    Fijn weekend 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor het meedoen en wat een superlief kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klaske wat een leuke kaart heb je gemaakt. Super leuk dat je mee doet met onze challenge.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super wat een pracht kaartje.
    Leuk die trekkertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker stoere uitvoering van de schets, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kaartje zeg helemaal leuk. Leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen