Pagina's

zaterdag 20 september 2014

Ook een start met PL

Zoals de meeste jonge ouders met diverse camera's, tablets en smartphones beschikken wij over honderden, zo niet duizenden foto's van onze kleine man, ook al is ie nog maar 5,5 maanden oud...

Ik wilde voor Niels geen gewoon album maken, maar om alles nu "ouderwets" te scrappen, dat zou ook op werk gaan lijken. Door diverse blogs werd mijn interesse voor project life gewekt. Op een eenvoudige manier kun je dan veel foto's kwijt, al dan niet met tekst, mooie papiertjes en eventueel dunne embellishments. Afgelopen zomer heb ik de eerste materialen aangeschaft. Vandaag ben ik voorzichtig en eenvoudig begonnen. Ik weet niet hoeveel ik van mijn PL zal laten zien, ik ben er namelijk nog niet uit of ik wel herkenbare foto's van Niels op mijn blog wil hebben...


Ik heb inmiddels een setje stanzen van 4*3 en 6*4 inch. Dat maakt eea wel makkelijker en sneller. Ik ben alleen nog op zoek naar een stans van precies 4*4 inch. Ik heb een setje nestabilities, maar daarvan is de grootste 9*9 cm. Heeft iemand tips?

Greetz!
Klaske

4 opmerkingen:

  1. Haha. Recentelijk plaatste ik ook een oproepje op mijn blog voor PL want ook ik wil gaan starten daarmee. Heb ook enkele materialen aangeschaft maar moet nog beginnen. Onze scrapstijl komt wel aardig overeen, dus ben eigenlijk ook wel benieuwd op welke blogs jij zoal inspiratie opdoet? Je start ziet er al leuk uit! Succes met je keuze wel of geen Niels op je blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee zeg om op deze manier al die foto's weg te werken....Ben benieuwd naar de volgende lichting pagina's. Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi
    Ik vind het top Klaske. Ik doe het alleen met de vakantie en ik maak zo een december daily.
    Ben heel benieuwd. Via fb is er een hele leuke groep staan vaak leuke ideeën en printjes op.
    Suc6 thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal tot hier gekomen, even lekker naar je PL gekeken. Erg leuk hoe je album eruit ziet. Hebben ze bij SU nu niet de 4x4 stans nieuw? PL Paper Clip Thinlits heet dat stanssetje.

    BeantwoordenVerwijderen