Pagina's

vrijdag 3 oktober 2014

SU-dagje

Vandaag heb ik weer eens lekker gefreubeld. Wiebine had Jane uitgenodigd om weer een Stampin'Up workshopje te verzorgen. Ik heb nog tot 1 november ouderschapsverlof op vrijdag, dus ik kon nog mooi een keer freubelen op vrijdag met Jane, Wiebine, Marian, Boukje en Tynke. Het was supergezellig en ik heb weer ouderwets vieze vingers. Heerlijk!

Voor Wiebine had ik een klein kadootje meegenomen: Bloembollen met een label van SU-stempels:


We gingen met een prachtige bloemenset aan de slag. Jane had 1 voorbeeld voor ons gemaakt (op de foto het liggende kaartje) en zelf hebben we er onze draai aangegeven:



Na de lekkere lunch hebben we nog een vrolijk kaartje gemaakt:


Vervolgens heb ik nog lekker wat bloemetjes gestempeld en gestanst, zodat ik thuis ook nog wat kaartjes kan maken.

Natuurlijk kon ik het ook niet laten om weer wat spulletjes te bestellen. Als het goed is, is het over anderhalve week zo ongeveer bij me. Ik heb vooral Project Life spulletjes besteld. Mijn album vordert langzaam (wat wil je ook met zoveel foto's). Vind het erg leuk om te doen. Zal eens kijken welke pagina's ik hier kan laten zien. Heb namelijk de beslissing genomen dat ik hier op het blog geen foto's van de kleine man zal tonen.

Greetz!
Klaske

2 opmerkingen:

  1. Gezellig zo'n workshop!
    Leuke resultaten!
    Je hebt de smaak goed te pakken met PL begrijp ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi
    Wat is dit leuk zo die workshop echt leuk geworden.
    Fijn weekend
    Thamar

    BeantwoordenVerwijderen