Pagina's

maandag 13 oktober 2014

Uiltjes

Een snel kaartje gemaakt met de Work of Art set van SU samen met de uiltjesstans van Marianne Design. De witte achtergrond zit op craft cardstock, helaas kun je dat op de foto niet zo goed zien (snel, snel, snel, weer niet opgelet...). De kleuren geel-blauw, wel zo toepasselijk voor de ontvanger van dit kaartje.


En nog een keer een uil: afgelopen zomer heb ik samen met mijn zusje, moeder, tante, twee aangetrouwde nichtjes en mijn tante een workshop mozaieken gedaan. Mijn tante werd 60 en was 40 jaar in dienst bij dezelfde baas. Reden voor ons als dames uit de familie om gezellig met elkaar te gaan freubelen. We mochten zelf weten wat we wilden mozaieken op ons dienblad. Ik heb een uiltje van Eline als inspiratie genomen en gekozen voor groen en geel. De kleuren die wij in huis hebben...


Greetz!
Klaske

2 opmerkingen: