Pagina's

donderdag 13 november 2014

Hanger van Teerhart met een kaartje

Een vriendin van mij kon deze week (en de komende tijd) wel een steuntje in de rug gebruiken... En om dan aan te komen zetten met een bosje bloemen, voelde niet goed. Nu is mijn collega Tatjana afgelopen zomer een eigen bedrijfje begonnen: Teerhart. Teerhart maakt hele leuke hangers voor aan kettingen. Je kunt op haar website kiezen uit een heel groot assortiment hangers in twee maten, maar je kunt ook zelf een afbeelding aanleveren (tekst, foto enzovoort). Ik wilde graag een hoopvolle tekst. Via Pinterest kwam ik aan de tekst, beetje Photoshop en meedenken door Tatjana resulteerden in onderstaande hanger.


Met een kaartje van eigen hand, gebaseerd op een kaartje dat ik op Pinterest vond:


In de mooie verpakking van Teerhart:


Mijn vriendin noemde de hanger haar "talisman" en hij is meegegaan naar het ziekenhuis. Hopelijk brengt ie ontzettend veel goeds!

Greetz!
Klaske

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig, lief en persoonlijk kadootje Klaske! Hoop dat het je vriendin heel veel goeds brengt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een waardevol kado Klaske. Ik hoop dat het je vriendin veel steun zal geven!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig cadeau Klaske, ik hoop dat je vriendin hier wat steun aan heeft, mooi kaartje ook hoor,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen